Dronken moeder

Wie kan er vertellen over zijn eerste keer of hoe het geweest zou moeten zijn? Vertel ons in geuren en kleuren jou verhaal. Dit mag ook op fictie en verlangen berusten.
Plaats reactie
Hard
Berichten: 2
Lid geworden op: 22-08-2016 16:00

Dronken moeder

Bericht door Hard » 22-08-2016 16:17

Nadat mijn vader was overleden verschuilde mijn moeder zich steeds vaker in de drank. Mijn moeder, een vrouw van 44, was een echte stoot. Veel mannen en kennissen zouden maar wat al te graag met haar mee naar huis gaan.

Als mijn moeder dronken was viel ze meestal als een blok in slaap. Ik was destijds 13 en bekeek mijn moeder vaak als ze dronken op bed lag. Daarin werd ik steeds dapperder en op een gegeven moment durfde ik haar te ontkleden als ze haar roes lag uit te slapen.

Mijn moeder had mooie grote borsten (cup D) en geile roze tepels. Haar kutje was bedekt met en pluk donker schaamhaar. Het was een tijd dat vrouwen hun poesje nog niet kaal scheerde. En na een paar weken had ik mijn ma van top tot teen bekeken. Mijn pik iedere keer keihard en soms trok ik me zelfs af op de slaapkamer van mijn moeder.

Uiteindelijk wilde ik meer en toen zij dronken haar bed inkroop heb ik een half uur gewacht alvorens ik haar kamer insloop. Ik heb haar daar uitgekleed en haar geile benen gespreid. Ik had nog nooit een vrouw geneukt en die vlezige kut zag er uitnodigend uit. Ik plaatste mijn eikel tegen de warme kutlippen aan en stootte mijn jonge paal in de opening van mijn moeder's kut. Ik wilde mijn pik in dat hete gat pompen toen mijn moeder opschrok en wilde schreeuwen. Ze was dronken en krachteloos dus was het voor mij een kleine moeite om die slet vast te pinnen en mijn pik in en uit dat hoerige kutje te pompen. Ik verkrachtte mijn dronken moeder in haar eigen bed en genoot van ieder moment. Uiteindelijk heb ik haar volgespoten met mijn tienerzaad en haar huilend op bed achter gelaten.

Vanaf dat moment werd alles anders. Mijn moeder heeft het nooit met iemand durven te delen waardoor ik de moed kreeg om haar vaker te misbruiken. Uiteindelijk is mijn moeder jarenlang mijn gewillige seks slaaf geweest en heb ik haar gedeeld met een aantal van mijn vrienden.

Plaats reactie